keskiviikko 27. elokuuta 2014

MY DAY(OFF)

Otin viime perjantaina pitkin päivää kuvia "myday"-postausta varten. Perjantaina mulla tosin oli vapaapäivä, joten postaus ei anna ihan todellista kuvaa mun normaalista arkipäivästä. Kuvat alkaa vasta noin kello yhdeksästä eteenpäin, mutta ennen ensimmäistä kuvaa ei mitään ihmeempiä tapahtunut. Heräsin kello 7, käytin koiran pikaisesti ulkona, laitoin koiralle ruoan ja sitten mentiin vähän pidemmälle lenkille. Rudi ei vielä hirveän pitkiä lenkkejä jaksa tehdä, mutta päivä päivältä jaksetaan jo pidemmälle! Lenkin jälkeen pentu meni nukkumaan, mä tein pikaisen keskivartalo treenin, kävin suihkussa ja sitten aamupalalle.
08.55 Eli se aamupala.  Maitorahkaa, mansikkakeittoa, ruisleipä juustolla ja ilmakuivatulla kinkulla, nam! Sain myös aamupalaseuraksi ton pikkuriiviön.. 
Selailin blogit ja sähköpostit läpi ja vastailin saapuneisiin viesteihin. Taisin sivusilmällä katella jakson greyn anatomiaa. Lähdettiin Rudin kanssa pihalle ja heitettiin palloa, kunnes pentu taas väsyi ja suunnattiin sisälle.
11.00 Rudin nukkuessa mä aloin laittamaan nassua kuntoon..
11.20 Meikki tehty ja hiukset kikkuralla! Sitten autoon ja suunnaksi..
12.00 ..pikkuvesku! Sovittiin Annikan kanssa edellisenä iltana koiratreffit ja tutustutettiin (hah mikä sana :-D) pojat toisiinsa. Luka olisi kävellyt pikkuveskun ympäri varmaan satoja kertoja, mutta tää meidän pikkuinen väsyi jo ensimmäisen kierroksen jälkeen, joten suunnattiin takaisin kotiin. 
13.15 Rudi nukahti melkein samantien kotiin tultaessa, joten mulla oli vähän omaa aikaa ja selailin kaikkia ihania nettikauppoja! Toi on mun lempparipuuhaa! Selailen nettikauppaa, laitan mieluisia vaatteita ostoskoriin, mutta harvemmin tulee ostettua mitään :-D Tekeekö kukaan muu tätä? Mun mielestä tosta saa kivasti inspiraatiota pukeutumiseen ja löytää sellaisiakin vaatteita, joita ei ehkä normaalisti kaupassa ollessa tulisi ikinä ajateltua ostaa. Nettikaupassa vaatteet näkee jonkun päälle, niin ne näyttää ihan erilaisilta :-D
13.45 Siirryin Rudin viereen lepäilemään ja pistin Greyn anatomian pyörimään! Kerroinko jo, että oon ihan koukussa tohon sarjaan? Oon nähnyt kaikki tuotantokaudet vähintään neljästi..
16-17? Ei mitään hajua mitä ennen tätä on tapahtunut, mutta tein ruoaksi niinkin monimutkaista ruokaa kuin tacosalaatti. Toi on ihan mun lempparia ja kivaa vaihtelua esim. tortilloihin, joita on tullut aika paljon tehtyä kesällä.
17-> Hengailtiin siskon ja Rudin kanssa. Rudi ei jostain syystä tykkää siitä, kun mun sisko puhuu ja laittaa aina tassut sen suun eteen. Noei, leikkiähän toi vaan on!
Mulle pikkunen antaa tietysti vaan pusuja.. Loppuillan kuskasin siskoa treeneihin, kävin koiran kanssa ulkona ja odottelin poikaystävää valasta kotiin.. Kymmenen jälkeen illalla lähettiin hakemaan Rassea meille ja uni tulikin melkein heti kotiin päästyä..

Sellanen päivä tällä kertaa! Tuolta nyt puuttuu mm. useat koiran ulkoiluttamislenkit, mutta tuntuisi tyhmältä kirjottaa niitä joka väliin. Tässä kun vaiheessa pentuarkea siellä ulkona ravataan vähän väliä!

HEI, laittakaa lisää kysymyksiä edelliseen postaukseen! Ajattelin tehdä vastaukset videomuodossa, jos vaan tulee tarpeeksi kysymyksiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti