maanantai 1. joulukuuta 2014

FÖRSTA ADVENTEN JA KIVOJA JUTTUJA


IMG_0076 IMG_0086 IMG_0093 IMG_0132 IMG_0140
 
Eilen vietettiin ensimmäistä adventtia ja mun mielestä silloin VIIMEISTÄÄN saa aloittaa kuuntelemaan joululauluja, juomaan glögiä, syömään joulupipareita ja aloittaa odottaa joulua. Poikaystävä on välillä pyöritellyt silmiään kun oon jo marraskuun alkupuolella mun synttäreiden jälkeen aloittanut fiilistellä joulua ja kuunnellut joululauluja.. No jokatapauksessa, eilen päästiin oikein kunnolla joulufiiliksiin, kun mun serkku perheineen tuli meille leipomaan pipareita joululaulujen soidessa taustalla. Jes, viimein se joulu tulee! 

 Oon muutenkin odotellut joulukuuta kuin kuuta nousevaa. Tässä kuussa tapahtuu niin paljon kivoja juttuja! Ensi viikolla kaveri tulee vuoden reissun jälkeen Suomeen Amerikasta, ensi viikolla lähdetään Rassen kanssa Turkuun viettämään Annan ja Anttonin tupareita ja pikkujouluilemaan, sitä seuraavana viikkona Rasse pääsee pois intistä for good (!!!!). Sitten alkaakin meidän muuttourakka ja jouluakin päästään viettämään. Muuttopäivä meillä on virallisesti vasta ensimmäinen tammikuuta, mutta vuokranantaja on kiva ja päästään jo joulun aikoihin pikkuhiljaa muuttamaan. Oon niiiiin innoissani muutosta, asunto on aivan täydellinen ja päästään viimein ensimmäiseen yhteiseen kotiin :)

Ainiin, viime viikolla sain myös hyviä uutisia opiskelujen osalta. Tammikuussa pistän peppuni Lamkin penkkiin ja aloitan liiketalouden opinnot, jeee!

2 kommenttia:

  1. Mäki oon hullu jouluintoilija ja Olli pyörittelee samoin mulle silmiä ku oon alkanut kuuntelee joululauluja jne :P Ja niiin, minne muutatte Rassen kanssa? :) Onnea jo nyt uuden kämpän johdosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, kuulostaa tutulta! :D Me muutetaan siihen Lahen kirjaston lähelle, "puupaavolaan". Sellaiseen loft-tyyliseen kaksioon :)

      Poista