lauantai 6. joulukuuta 2014

KUUKAUDEN YHTEENVETOA


IMG_2449
  1. Kuun alussa tosiaan vietettiin mun 21-vuotissynttäreitä! Ihanaa oli saada nää tytöt kaikki samaan aikaan kainaloon ja ylipäätään samaan kaupunkiin :-D 2. Lisää ihania tyttöjä! 3. Söin yhtenä iltana pähkinöitä ja lopputulos oli tämä! En oo koskaan saanut pähkinöistä minkäänlaista allergista reaktiota, mutta jostain syystä tällä kertaa sain ja melko voimakkaan sellaisen.. Ensin nauratti, mutta äidin kiikuttaessa mulle kortisonipilleriä oli vähän eri fiilikset. 4. Reenin jälkeinen pakollinen peilikuva. On muuten melko vaikeaa saada selkeä kuva treenin jälkeen, kädet tärisee aina niin pirusti! Mulla on tapana ottaa näitä treenin jälkeisiä kuvia, niistä on helppo nähdä omaa kehitystä ja kehittymisestä saa niiiin paljon motivaatiota. IMG_2450
1. Asuntonäyttöön menossa. 2. Näytön jälkeen suunnattiin Amarilloon "treffeille" ja fiilisteltiin aikaisemmin näkemäämme asuntoa! Oltiin heti ihan myyty... 3. Muutama päivä näytön jälkeen sain soiton vuokranantajalta ja saatin kivoja uutisia, me saatiin se kämppä! Juhlistettiin tätä seuraavana viikonloppuna hyvän ruoan ja viinin äärellä. 4. Meidän niiin hieno isänpäiväkakku! IMG_2452


  1. Meidän pieni on jo niin iso.. 2. & 3. .... 4. Viime viikonloppuna ikävöin musikaaliaikoja, voi kunpa pääsisi vielä joskus tekemään jotain tollaista!

6 kommenttia:

  1. Vitsi mua harmittaa kun en ikinä päässy kattomaan sitä teijän musikaalia, vaikka oisin niiiiiiin kovasti halunnu!!! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, tosi harmi! :( Hei tosta kyseisestä musikaalista tulee joulun aikoihin ensi-iltaan Disneyn leffaversio, kannattaa käydä kattomassa se :)

      Poista
  2. Heippa,

    Sulla on aivan ihana blogi!!:) onneks löysin tän! Ja sulla on aivan unelmakroppa! Tee joskus postaus esim. treenaamisesta tai ruoka-jutuista, olisin tosi kiinnostunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vou kiitos ja kiitos! :)
      Joo voisinkin noista aiheista tehdä, koska ne ovat tosiaan mun jokapäiväistä arkea ja lähellä sydäntä. Mielelläni teen :)

      Poista
  3. Eksyin tänne blogiin jotaki kautta ja toivottavasti vastaat nyt näin vanhaan postaukseen, koska: mun on pakko saada tietää mistä oot ostanu ton sun treenipaitas!!! :D Oon pitkään halunnu ostaa uusia reenipaitoja ja kolunnu kaikki paikat läpi, mut mua ahistaa hulluna jos kaula-aukko on jonnekin napaan asti niinku yleensä kaikissa perus Cubuksen reenitopeissa on.. joten toivottavasti jaat mulle tän ilon ja kerrot mistä oot ton paidan hommannu, haha! :D

    ps sait just myös uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mä oon ostanut ton kuvassa näkyvän treenipaidan Stadiumista ja se on muistaakseni soc-merkkinen. Stadiumista ostan yleensä muutenkin kaikki treenipaidat, mutta on mulla useampi esimerkiksi ihan H&M:stä :)
      Tervetuloa lukijaksi :)

      Poista