lauantai 20. lokakuuta 2012

Lauantain 20/10/2012 fiilinkejä

Hejsaaan! Puolikuntoisena (taas..) aattelin tulla kertomaan pikaiset kuulumiset, kun viime kerrasta on jo yli viikko. Tää viikko oli aika rankka, oon ollu koko viikon tosi väsynyt ja ei meinais jaksaa tehä mitään, varsinkaan töiden jälkeen! Oon kuitenkin kiitettävän hyvin saannu tällä viikolla kaikkea kivaa tehtyä, ainut vaan, että viikonlopun suunnitelmat meni tän kipeilyn vuoksi uusiksi :( Tosi harmi, koska mulla vaan viikonloput vähenee ja vähenee täällä.. Hui!

Eilen käytiin syömässä täydellistä Thaikkuruokaa, jonka jälkeen suunnattiin vielä keskustaan istuskelemaan O'Learysiin! Kotona olin jo vähän ennen yhtätoista, jonka jälkeen vielä skypettelin Suomen suuntaan aika pitkään. Yöllä heräsin tosi outoon oloon ja selviskin että mulla oli kuume noussut, mutta nyt alkaa onneksi jo vähän helpottaa! Oon oikeastaan vaan lepäillyt koko päivän, katellut telkkaria ja lukenut pääsykokeisiin :) Huomenna mun olisi tarkotus käydä ettimässä uudet talvikengät ja talvitakki, jos vaan oon kunnolla terveenä! Nyt mä palaan kaakaokupposen ja leffan pariin, hejdåå :)


Hirmu ikävä kaikkia kavereita Suomessa ja muualla ympäri maailmaa!!

1 kommentti: