perjantai 23. marraskuuta 2012

The Naked Truth Challenge

Mä päätin muiden tavoin osallistua tähän haasteeseen, jossa monet on julkaisseet kuvan itsestään ilman meikkiä ja ilman kuvan muokkausta! Mä oon varmasti aikasemminkin julkaissut kuvan itestäni ilman mitään meikkiä ja kuvissa mä en osaakaan muuta muokata kun kontrastia ja valoisuutta, joten kynnys julkaista tää kuva ei oo kovinkaan suuri :) Tää kuva on kuitenkin otettu tänään aamulla suoraan sängystä nousemisen jälkeen, eli oon täysin au naturel. Muiden kuvia katellessa on tullut vähän sellanen fiilis, että se ero meikittömissä ja meikatuissa kasvoissa on lähinnä omassa päässä! Ei siihen muut niinkään ehkä kiinnitä huomiota, itse vaan huomaa kaikki virheet ja "huonot" piirteet.
IMG_0322 by emkremarti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti