torstai 8. marraskuuta 2012

ASDFGHJKL

Toi alla oleva kuva kuvaa mun fiiliksiä täydellisesti tällä hetkellä! Huomenna mulla on Suomeen takasin muutto ja mä en tiiä oikeen mitä mä siitä ajattelen. Toisaalta tosi kivaa mennä takaisin kaikkien kavereiden  ja perheen lähelle, mutta mulla jää tännekin paljon kavereita ja Tukholma on aina Tukholma.. Tää viikko on muutenkin ollut ihan erilainen aikasemmista, niin mun fiilikset on täyyyyysin ristiriitaset! Noooo ehkä ajatukset selvenee, kun työ/opiskeluhommat on paremmin selvillä :)

2 kommenttia:

  1. Miten se sun perhe nyt näin yhtäkkii päättiki palata takasin suomeen?ja viel muuten voisitko tehä semmosen au pair postauksen jossa kerrot siit hakemis vaiheest ja tuol elämisest?haiksä muuten jonku järjestön kautta tonne vai ihan ite?:-)

    VastaaPoista
  2. Millo teet sit postausta?

    VastaaPoista