keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

My new love

Miten voikin aika mennä näin nopeesti! Reilu kuukaus sitten oon viimeks tänne kirjotellut ja suoraan sanottuna eipä oo kovin montaa kertaa blogi edes käynyt mielessä. Tuntuu että oon viime aikoina puuhaillut kamalan paljon kaikenlaista, positiivisessa mielessä siis! Oon tässä talven/kevään aikana tutustunut paljon uusiin ihmisiin ja joistain on tullut aika iso osa mun arkea tosi lyhyessä ajassa :) Mä oon kuluttanut aikaani paljon kavereiden kanssa, leffoja katellessa, keskustassa pyörien, välillä juhlien ja ihan vaan hengaillessa! Työt meneekin tossa ohella ihan mukavasti haha. Mä nyt vaan aattelin tulla ilmottamaan, että en mä ihan täysin blogia ole unohtanut ja yritänkin tästä lähtien panostaa tähän vähän enemmän, täältä on aina niin kiva jälkeenpäin lukea omista tekemisistään sun muista!
Niin ja otsikkohan viittaa siis tuohon viimeisen kuvan kelloon! Oon jo pitkään miettinyt ton hankkimista ja nyt viimein sain aikaseks ostaa ton, eikä kaduta muuten yhtään vaikka se pienen kolon lompakkoon tekikin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti