tiistai 14. elokuuta 2012

Farewell party

Apua mistäköhän mä aloittaisin! Mä oon nyt täällä Ruotsissa ja olin ennen lähtöä niin kamalan kiireinen, etten oo kerennyt oikeen kirjotella! Kesä meni taas tosi nopeesti ohi ja vaikka en mitään erikoista tehnyt niin mulla oli älyttömän kiva kesä parhaimpien ihmisten seurassa :) 3. päivä perjantaina vietettiin mun läksiäisiä (kuvat sieltä), seuraavana maanantaina lähettiin tyttöjen kanssa Kroatiaan, sieltä kotiuduttiin Suomeen lauantai-sunnuntai välisenä yönä ja sunnuntaina mä otin suunnaksi Tukholman! Oon nyt ollut täällä pari päivää ja tykkään olla täällä tosi paljon vaikka en ole vielä paljoa kerennyt nähdä tai tutustua uusiin ihmisiin, kyllä tässä vielä kerkeää hah. Voisin alkaa pikkuhiljaa purkaa tännekin noita Kroatia kuvia, niitä on vaan älyttömän paljon..

 Haha punaiset mukit edustaa taas jokaisessa kuvassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti