keskiviikko 15. elokuuta 2012

Croatia day one

Meidän Kroatian matka starttasi kuudes päivä elokuuta kello 0530 ja vaikka mä olin tuona yönä nukkunut vähän vajaa kaksi tuntia niin herätessä olin niin innoissani, että ei toi tuntunut missään! Edellisenä iltana jouduin sanomaan kavereille heipat vajaaksi puoleksi vuodeksi, niin ei yllättänyt että ilta vähän venyi. Mun isä vei meidät lentokentälle ja sieltä sitten alkoi meiän tyttöjen rentoutumismatka! Aamupalat pistettiin nassuun jo lentokentällä ja kolmen tunnin lentomatka oli just sopiva aika käyttää nukkumiseen. Perille kun tultiin niin lämpötila oli yli 30 astetta, täydellistä! Meitä tultiin hakemaan Kroatian päässä lentokentältä ja vietiin meidän kämpälle. Asusteltiin siis Ellan ja Annan sukulaisten omistamassa kämpässä, joka oli kuin meille tehty! Kaksi makuuhuonetta, keittiö, olohuone, kylpyhuone, ihana terassi ja parveke :) Ensimmäinen päivä sujui oikeastaan kokonaan paikkoihin tutustuessa ja vanhassa kaupungissa pyöriessä. Kuumuus oli ihan uskomatonta ja mulla itseasiassa meinaskin lähteä taju..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti