torstai 7. helmikuuta 2013

Unissakävelijä moi

Moikka! Mulla on taas viikonpäivät ihan sekasin.. Elän ihan sunnuntaissa! Mulla oli tänään vapaata ja huomenna sama, lauantaina töihin ja sunnuntai vapaa taas, haha.. Vähän ollut rikkonainen ja sekava viikko, ainakin töiden suhteen :) Kävin eilen leikkauttamassa kaverilla hiukset ja ihanaa olla vähän lyhyemmillä hiuksilla, nää on jotenkin tosi paljon freshimmät! Ens viikolla olis vielä tarkotus värjäillä vähän vaaleemmaksi.
Vietin mun ensimmäisen vapaan ihan vaan löhöillessä hyvässä seurassa! Käytiin pariin otteeseen syömässä, nukuttiin 2,5h päikkärit ja höpöteltiin tuttuun tapaan. Huomenna jos sais sitten jotain fiksuakin tehtyä, salille vois ainakin mennä heti aamutuimaan :) Nyt laitan leffan pyörimään ja käperryn tonne peiton alle! Toivottavasti tää yö menee ihan rauhallisissa merkeissä omassa sängyssä, oon vissiin alkanut taas kävelemään unissani. Pari yötä sitten olin mennyt siskon viereen nukkumaan sanoen, että "en voi nukkua yksin, koska mulle tulee kylmä"......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti