tiistai 4. joulukuuta 2012

Kun sitä vähiten odottaa

Mä oon ollut megalaiska tän blogin kanssa viime aikoina! Olis mulla ehkä ollut aikaa päivitellä, mutta jostain syystä en oo saanut kirjotettua mitään. Jotenkin se kynnys kirjoittamiseen aina kasvaa sitä mukaa mitä kauemmin on kirjoittamatta! Mun päivät on kulunut kavereiden seurassa, pikkujouluilessa, salilla ja viime lauantaina mulla alkoi työt! Kerkesin Ruotsista tulon jälkeen lomailla 3 viikkoa, mutta sen jälkeen alko kyllästyttää toi ainainen tekemisen keksiminen ja aloin jo kaivata töitä! No nyt niitä ainakin on sitten ihan mukavasti :) Nyt mun täytyy kuitenkin lopettaa kirjottaminen lyhyeen ja lähteä vähän ulkoilemaan! P.S. Aupair-postauksen yritän saada tehtyä loppuun mahdollisimman nopeesti, kuvat enää puuttuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti